Op zaterdag 1 december 2018 werd door wethouder Mary van Gent het totaal gerenoveerde dorpshuis annex Biljartcentrum Wieringermeer’85 onder grote belangstelling van de Slootdorpse bevolking en leden van B.V. Wieringermeer’85 heropend.


Wij willen de gemeente Hollands Kroon en alle sponsoren die het voortbestaan van het Dorpshuis in Slootdorp mogelijk hebben gemaakt hiervoor heel Hartelijk bedanken.
Ook willen wij het KNBB District NWN, de biljartverenigingen Steeds Beter, A.C. Biljartshop, Sombroek Langedijk, K.O.T. , Lotus 81, W.B.C., de Liefhebber, en B.C.S. De familie Sinnige, familie Sneekes, familie Kost en de familie Quadvlieg heel Hartelijk bedanken voor de bijdragen en bloemstukken. Jullie warme belangstelling werd door ons zeer op prijs gesteld.
Wij hopen, na 10 jaar onzekerheid, in ons eigen mooie biljartcentrum vele jaren te genieten van de biljartsport in zijn algemeenheid en hopen spoedig hierin ook Nationale Finales te mogen organiseren.
Namens alle leden van B.V. Wieringermeer’85 BEDANKT!




