Heftige strijd en veel (angst) zweet, zware tegenstanders en dan toch de 4e plaats van het gewest. Ik vind het een knappe prestatie en zal ongetwijfeld een mooi verslag van de teamleider toegezonden krijgen.
Dus voor nu even in de ruststand wat betreft de verslaggeving,
uw reporter




